środa, 20 maja 2015

Czekoladkę? Ale tylko dietetyczną;)/ Do you want a chocolate? But, diet one, pls;)

Cześć:)

dziś chcę Wam pokazać bardzo ciekawą biżuterię, ręcznie robioną i jakże apetyczną, co dla mnie ma wieeelkie znaczenie, ponieważ uwielbiam gotować i JEŚĆ!

Przedstawiam Wam NEL, Dziewczynę, która wykonuje, a może raczej wypieka te cudeńka z możliwością personalizacji kolorystycznej
i wzorniczej!

Bardzo serdecznie zachęcam do odwiedzenia Jej strony na Facebooku: klik
Prawda, że urocze naszyjniki? Apetycznie charakterne;)

Mój jest w odcieniach niebieskości, błękitu, turkusu. Bardzo broniłam się przed różem, ale chyba zupełnie niepotrzebnie, bo gdy zobaczyłam te pastelowe pyszności z rożkami lodowymi, oszalałam! Chyba się skuszę na dokładkę;)))

Tymczasem zobaczcie, jak prezentowałam się w moim naszyjniku jeszcze w ciąży;)



Hi:)

today I want to show you very interesting jewellery. It's Polish, hand-made and... yummie! What is also important, because I'm a cooking freak;)

Let me introduce you NEL, a girl who baked these sweets;) She's gonna design everything you need. So, chceck her fan page via Facebook: click and enjoy!

My first necklace is blue. I didn't want to try anything rose or pink, but now I adore pastel summer versions...

Look at me, pregnant;), wearing NEL jewellery;)


Zakupy otrzymujemy elegancko zapakowane./ Our order in a beautiful package.


Jak widać, naszyjnik jest dość duży./ As you can see, this necklace is quite big.


Idealnie wpisuje się w mój styl:)/ 100 % my style:)


Ja mam dietetyczne czekoladki, ciasteczko i kostium kąpielowy, czyli nie wszystko stracone i jest dla mnie szansa;)/ I've got diet chocolate, muffin and a swim-suit - so there's a chance for me;)


Perły i czekolada - lubię to!/ Pearls and a chocolate bar - I'm lovin' it!


Kostium kąpielowy - czyli chyba w tym roku popływam:)/ A swim-suit - I hope I'm gonna swim this summer;)


Pyszności!/ Delicious!










Uwielbiam polskie rękodzieło! I wszelkie oryginalne ozdoby, dzięki którym możemy czuć się wyjątkowo:) Taka na pewno jest biżuteria tworzona przez NEL.


I love Polish handicraft and everything what makes you original and not obvious. With NEL jewellery it's always possible:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy