środa, 24 czerwca 2015

Kupuj hand-made, czyli dlaczego uwielbiam rękodzieło:)/ Buy hand-made, why I love handicraft?

Cześć:)


Jak zapewne wiecie, bardzo lubię i doceniam rękodzieło. Ludzie, którzy coś tworzą mają zupełnie inną wrażliwość i dzięki pracy ich rąk nasze życie staje się kolorowe:) 

Jestem wielką orędowniczką polskich rzemieślników i chętnie promuję ich prace, gdzie tylko się da! Sama kiedyś tworzyłam biżuterię, więc wiem, ile frajdy może dać tak kreatywna praca.

Tym razem pokażę Wam, co kupiłam na jednym z naszych lokalnych targów rzeczy niezwykłych. Bardzo lubię te imprezy, mimo iż od lat, co miesiąc pojawiają się praktycznie ci sami wystawcy;) Ale... zawsze sprawdzam czy jest coś nowego ;)))

Hi:)

As far as you know I love hand-made. People who produce something by themselves are for sure more creative and sensitive. And they make our life more colorful!

I recommend you Polish artists, it's nice to have something really original. I also designed jewellery few years ago and I know how much fun it can bring:)

This time, I'll show you what I bought during a handicraft weekend. Enjoy!


I tak w moje ręce trafił kolejny kociak;)/ Next kitty in our collection;)


Ostatnio mój ulubiony kubek do herbaty zielonej;) Drugi na prezent;)))/ Recently my fav green tea cup, second one will be a nice gift;)))


Skusiłam się jeszcze na takie urocze zawieszki. Może znajdą jakiś kącik w pokoiku:) Jest to ceramika Pilarts./ I bought also these 3 decorations, all from Pilarts.



Lubicie takie oryginalne ozdoby, biżuterię, sztukę użytkową???
Do you like that kind of original decorations, jewellery etc.???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy