wtorek, 30 czerwca 2015

Radzka radzi, Tobie dobrze w tym.../ Radzka's advices

No hej:)

Zapewne każda z Was kojarzy ten dżingiel z jutuba;) Lata obserwacji, inspiracji, subskrypcji i stało się! Radzka napisała książkę, a właściwie poradnik o tym, jak dobrze wyglądać. 

Mamy tu też doskonały dowód na to, że marzenia się spełniają i warto dążyć do celu:)

Książka napisana jest bardzo rzeczowo, prosto i jasno. Podzielona na części ułatwiające poruszanie się w gęstwinie modowych labiryntów i objaśniająca wszelkie zagadki i nowe trendy;) Najbardziej przydatna według mnie jest część o kolorach i typach sylwetek, a także ciuchach im sprzyjających;) Wiedza tego typu przyda się każdej z nas w życiu codziennym, biznesowym i na wielkie okazje...


 

Niestety, jak dla mnie, nie ma tu nic nowego, odkrywczego. Proponowane zestawy są raczej zachowawcze i ciotkowate;) Bardzo przypomina mi pierwszą książkę Mai Sablewskiej. Taki zestaw komplecików bezpiecznych, monochromatycznych, korporacyjnych... A może po prostu obie te książki zostały wpasowane w polskie standardy mody ciągle szarawej, bez polotu, kopiowanej na wielu blogach, w oparciu o ciuchy z sieciówek - praktycznie jak z wystaw sklepowych? Nie wiem, nie mnie oceniać, bo ja nie lubię wpasowywać się w kanony i chodzić utartymi szlakami;)


Sorry my foreign Friends. This time I wrote about Polish book in Polish only. C U tommorow:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy