środa, 10 czerwca 2015

Wild poppies od Kringle Candle, oszalałam!/ Wild poppies by Kringle Candle - my precious!

Cześć

Czy są tu jacyś zapachomaniacy? A amatorzy wosków zapachowych
i romantycznych kominków??? Na pewno;)

Dlatego postanowiłam przedstawić Wam mojego ulubieńca ostatnich, ciut chłodniejszych wieczorów. Tam, tadadadaaam!!!

Jest to wosk zapachowy Wild Poppies Kringle Candle, czyli dziki mak;)

Do tej pory nie wiedziałam, jak pachnie mak polny. Znałam tylko bożonarodzeniowy makowiec, ale to raczej nie to samo;) Ten zapach jest bardzo kobiecy, delikatny, ale uwodzicielski. Kwiatowy, ale nie słodki.
I bynajmniej nie z gatunku jadalnych;)



Jeśli znacie woski Yankee Candle na przykład, to opakowanie może Was troszkę zdziwić. Bo po prostu jest inne. Mamy tutaj plastikowy krążek
z pokrywką, a w środku wosk, który da się połamać na mniejsze części według perforacji. Taka forma zdecydowanie bardziej mi odpowiada, ponieważ woski YC zwykle się kruszą i po rozpakowaniu, trzeba mieć na nie tzw. opakowania zastępcze;)





Po jednym wosku, zamarzyła mi się duża świeca. Uważam też, że zapach ten jest na tyle uniwersalny i elegancki, że świetnie nada się na prezent: dla Mamy, koleżanki, czy choćby jako miły dodatek do prezentu ślubnego, zamiast pospolitych filiżanek;)


Woski najszybciej i najłatwiej kupić w sieci. Ja swój mam ze sklepu internetowego Homedelight. Zapraszam, bo często zdarzają się ciekawe promocje: http://homedelight.pl/


Hi:)

today something for Candlemaniacs;) My very best scentend wax from Kringle Candle: Wild Poppies. I still don't know how's the smell of poppy flowers, but I know I like it! It's very feminine, delicate, sedductive...

If you know Yankee Candle wax, this one is rather something else;) The package is different: a plastic can with a lid and perforeted wax is much more effective in general.
This smell is so nice, that after only one wax I want to buy a huge candle. And in my opinion, that candle could be also a perfect gift for my Mum, friend or as a wedding gift:)

You'll buy all candles via Internet;) I've got mine from Homedelight: http://homedelight.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy