niedziela, 24 stycznia 2016

Projekt Lalanka/ Discover Lalanka

Cześć:)

Dziś kolejny post, który nawiązuje do dzieciństwa. Tym razem nie będzie
o jego smakach, ale o obrazkach. Kadrach sprzed lat, które ledwo pamiętam, ale czasem coś - jakiś maleńki szczegół, zbliża mnie do tamtych chwil, kiedy przed spaniem czytaliśmy z rodzicami bajeczki na dobranoc. Ciągle pamiętam te cienkie książeczki pełne kolorowych ilustracji, pozytywnych bohaterów i dzikich zwierząt. Dziś, niestety niewiele z tego zostało... A ja sama właśnie  zostałam mamą, dlatego znowu zaczęłam poszukiwania czegoś dla naszej córeczki...

... I tak trafiłam na Lalankę:)


Spójrzcie na nią: http://lalanka.com.pl/

Czyż nie jest urocza? I czy przypadkiem nie przypomina Wam Waszych własnych lal z dzieciństwa??? Ja się zakochałam, ale póki co, Apolonia jest za mała na takie zabawki, dlatego naszą przygodę rozpoczęliśmy od serii trzech książeczek o przygodach Lalanki:)

Książki można kupić tutaj: klik

Oprócz książek i lal do wyboru mamy również ubrania i wyposażenie dla lalek;) Również baaardzo ciekawa opcja, bo ja przez całe dzieciństwo
o czymś takim tylko marzyłam...

Zobaczcie jak fajne są pierwsze książeczki naszej córeczki:)




Jak widać książeczki są cieniutkie, takie w sam raz dla małych marzycielek;)




Tu, w towarzystwie cudnego konika od Handmade by EWA, którego już znacie;)



 Piękny papier, cudne ilustracje i moja ulubiona czcionka:)


 Jesiennie...


Na końcu książki część kreatywna:)





Coś co lubię najbardziej, czyli wersja bilingualna. Brawo!













I kolejna opcja kreatywna: urocze naklejki:) Kocham te klimaty!!!


Staram się czytać mojej córce systematycznie, żeby tak, jak ja stała się molikiem książkowym;), miała wyobraźnię i kochała język polski:)

A Wy? Czytacie maluchom?

Zachęcam również do śledzenia Facebook'a Lalanki: klik
Znajdziecie tam wszystkie produkty i jeszcze więcej inspiracji:) Pomyślcie, bo już chyba znowu pora zacząć pisać listy do św. Mikołaja;) 


Hi:)

Today next sentimental post here. This time something about my first books. I remember some pictures with princess and king, adventures, wild animals... And all my little books and good night stories. Well, I'm not a child anymore, but now it's my turn to read such books every evening;)

I was looking for nice books for a little girl and I discovered Lalanka.

Look at her: http://lalanka.com.pl/

Isn't she lovely? And look kinda familiar? I fell in love with her, but our Apolonia is a baby, so next year maybe... But now we have 3 books:)

You can buy them here: click


Of course you can buy more items here, like clothes and dolls gadgetry;) I was dreaming about such little equipment when I was a child...

And there you go our books. Blue horse from Handmade by EWA. You're gonna meet him soon;) I love this paper, pictures and font. Creative parts are also great idea (colouring book and stickers). Plus, green version is billingual! Bravo!


I'd like to read with my girl:) I hope she will be also book-lover just like me:)
And how about you? Do you like to read books with your children?

Check also Lalanka's Facebook: click

You'll fing there all products and even more. It's high time for Santa Claus letters;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy