środa, 16 marca 2016

Nove Dove/ New Dove

Hejka:)


Żeby nie było - eko matka też człowiek i nie samymi olejkami się myje;) Przyznaję, że w mojej łazience na legalu znajdziecie komercyjne produkty: mydła, balsamy, żele... Ale nie byle jakie;) Jeśli już, to wybieram najlepsze, sprawdzone,
z tradycjami.

Taka dla mnie jest marka Dove, którą kojarzę z moją Mamą. Ona od zawsze tych kosmetyków używała. I od czasu do czasu, używam ich ja;)


Wśród moich ulubieńców znajdują się:





Szampon i odżywka Intensive Repair. Ich zadaniem jest odbudowa włosów, zapobieganie ich łamaniu i rozdwajaniu się końcówek. Produkty są kremowe, barwy białej, mocno nawilżające. Szczególnie polecam je osobom nadużywającym produktów do stylizacji. Ja na szczęście wyleczyłam się ze stosowania prostownicy, pianek i lakierów do włosów na co dzień. W zasadzie tego kombo używam chyba kilka razy w roku;) Odnoszę wrażenie, że to ten duet pomaga moim włosom w takich sytuacjach. Po nałożeniu szamponu czuć jak to wszystko nam się dosłownie rozpuszcza. Tak więc, nie wyszarpujemy sobie włosów, a pozwalamy im się porozklejać;) Polecam też maskę z tej serii. Ją też mam zawsze w zanadrzu;)















Biegając czy ogólnie prowadząc aktywny tryb życia warto mieć pod ręką dobry antyperspirant. Ja często je zmieniam, bo niestety mam alergię, która skutkuje pieczeniem, szczypaniem i plamami:(((





W kategorii kostek myjących, ta z wanilią i masłem shea jest moim absolutnym faworytem. Jej zapach jest obłędny. Pachnie w całej łazience przez całą żywotność mydła;) W dodatku jest kremowa, nawilża i natłuszcza skórę idealnie! Polecam!!!





Tak samo kremowe są żele pod prysznic Dove. Testowałam już chyba wszystkie wersje i nie umiem wybrać najlepszej:) One wszystkie są genialne. Uwielbiam tą odświeżająco-kremową rozkosz zwłaszcza po siłce;) Idealnie relaksuje umęczone mięśnie:)




Do tego jeszcze kilka kropli perfum i możemy śmigać dalej:)


Znacie kosmetyki Dove? Macie wśród nich swoich ulubieńców?


Hey:)

Of course I love eco products, but I also have standard cosmetics. I'm choosing best ones, of course:) And for me that means Dove, for example. My mum always used Dove and I know it must be highest quality;)


My must have set contains:


Shampoo and conditioner Intensive Repair - completely hair care. I like this creamy texture, white colour, moisturizing effect. In my opinion will be perfect for hairspray addicted:P Thanks God, I'm not using my iron every day;) I also like a hair mask from this line.

If you're sport addict, you need to have good antiperspirant. With me it's quite complicated becuase my allegry means: skin burning, itching, red marks...

I've got only one best soap. And this is Dove with vanilla and shea butter. I adore this sweet smell. It's creamy and really moisturizing.

Also Dove shower gels are very creamy. I always have them;) After gym this is a must have for my radlled muscles;)

Plus few drops perfume and I am ready to go:)
Do you know Dove cosmetics?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy