piątek, 25 marca 2016

Wesołego Alleluja życzy Zając - Szyte z pasją!/ Happy Easter from the Bunny - Szyte z pasją!

Cześć i czołem:)

Zapewne już myślami jesteście w kuchni, hipermarkecie albo po prostu w kościele. Dlatego nie zamierzam zabierać Wam cennego czasu i wpadam z szybkim postem. Będą to życzenia od Naszego Najsłodszego Zajączka Wielkanocnego i strój dnia;) Zapraszamy!


Szyte z pasją odkryłam przypadkiem, w internecie, przeglądając Facebook'a przy karmieniu;) Najpierw moją uwagę przykuły piękne kompleciki (czapki + komin), potem spodenki, a kiedy zobaczyłam to cudo, przepadłam z kretesem...









Zamarzyłam o takim płaszczyku dla naszej córeczki. Świetny fason, cudne wykonanie no i koral - kolor, w którym nasza córcia wygląda najlepiej;) W dodatku kontakt z Twórczynią tych małych-wielkich dzieł jest czystą przyjemnością. Wszystkie szczegóły da się dogadać, zawsze można liczyć na fachową radę, no
i wykonanie było błyskawiczne! Także, gorąco polecam zakupy:) Klient na pewno będzie zadowolony. Sama zamówiłam sobie dresową spódnicę ołówkową i słodki komplecik dla Znajomej:) A teraz mocno myślę nad fasonem sukienek, które chciałabym zamówić na wiosenne wesele dla mnie i Małej. Jakiś partner look byłby baaardzo wskazany!


Sam produkt prezentuje się następująco:
 










Płaszczyk uszyty jest z dzianiny dresowej ocieplanej, podszyty bawełnianą podszewką w sarenki. Jedyne, na co warto zwrócić uwagę to fakt, że rękawki mało się rozciągają, więc w przypadku bardziej pulchnych dzieci lepiej podać wymiar na wyrost;) Chodzi mi konkretnie o przekładanie samych dłoni dziecka - zwłaszcza te najmłodsze są mało cierpliwe... Kompozycja zaproponowana nam przez Autorkę, bardzo mi się podoba i sama chyba nie wymyśliłabym tego lepiej:) Widziałam też na FB świetną parkę moro dla chłopczyka i przyznam szczerze, że sama nabrałam ochoty na coś takiego dla siebie. Fason i wzór idealnie wpisuje się w mój styl. 


Na koniec kilka zdjęć na modelce;)





Jako, że jest to strój dnia, opisujemy po kolei:

Wózek: ukochany Joolz
Mufka: Dziecioszyk 
Płaszczyk: Szyte z Pasją 
Czapka: Smyk
Komin: wygrany w konkursie u Lavika
Jegginsy: Palomino
Buty: Emel





 Zadowolona Klientka:)








 

Na koniec życzymy Wszystkim zdrowia, radości i spokoju na Święta. 
Żebyście mogli, choć przez tych kilka dni, po prostu pobyć razem
i odetchnąć...


Wesołego Alleluja!




Hi:)

I know Easter in progress;), but I just wanted to say something nice;) and show you amazing coat. So, leave cooking or shopping for a second and come with me.

I found Szyte z Pasją on FB while breastfeeding;) And I fell in love with it! Check their beanie sets, baggy leggins and other stuff. I was dreaming about this amazing coral coat. I wrote to the Author and there we go. The contact is nice, professional and really fast. A little Client will be 100 % satisfied. I also ordered sweet beanie set for a friend of mine and a skirt for me;) Next idea is: two dresses, partner look for mama and a baby for a wedding party in the summer;) We'll se, I have to make up my mind.

Now, check our lovely coat on pictures. Everything 100 % hand-made, natural materials like cotton. All you have to do is: check carefuly every single measure to avoid mistakes. If your child is rather fluffy, add few cm more;) Especially with the sleeves. I saw there also a very stylish camo coat for a boy - hmmm. Maybe I should order a bigger one:) Because I think it should fit for my closet.

At the end OOTD:

Stroller: fab' Joolz
Muff: Dziecioszyk
Coat: Szyte z Pasją
Cap: Smyk
Tube scarf: a prize from Lavika
Jeggins: Palomino
Shoes: Emel


And Happy Easter Everyone!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy