czwartek, 12 maja 2016

Idealny peeling ust z Sylveco/ A perfect lip scrub with Sylveco lipstick

Hejka:)

dziś mam dla Was przepis na mięciutkie usteczka:)

Wystarczy włączyć komputer i zamówić on-line pomadkę z peelingiem Sylveco;)

Jest to polska firma produkująca kosmetyki naturalne, czyli takie, jakie ja lubię najbardziej. Jako, że do produktów pielęgnacyjnych podchodzę bardzo ostrożnie, moją przygodę z marką Sylveco rozpoczęłam od tej właśnie pomadki. Kosztowała mnie 11,50 zł, ale wiem, że można kupić taniej.




Pomadka zamknięta jest w typowym, raczej szczelnym opakowaniu. Ma bardzo ładny, migdałowo-ciasteczkowy zapach i konsystencję, która sporo mówi
o składnikach. Możemy poczuć i po zaaplikowaniu jej na usta, posmakować po kolei, co następuje: brązowy cukier trzcinowy, wosk pszczeli, olejki. W składzie nie znalazłam żadnych chemikaliów, co jest naprawdę godne pochwały!

Po nałożeniu jej na usta, czujemy kryształki cukru, które pod wpływem ciepła
i ruchu warg, rozpuszczają się. UWAGA: Od tej pomadki można się uzależnić! Jedyny minusik, jaki zauważyłam, to taki, że aby efekt się utrzymywał, należy jej stale używać. Po kilku dniach przerwy, usta wracają do swego naturalnego stanu i... upominają się o więcej;)

Zachęcona tym produktem, zakupiłam słoik peelingu do twarzy z korundem
i olejkami, który też się u mnie sprawdza;) Więcej info wkrótce:)


Hey:)

Today A recipe for nice and soft lips:)

All you have to do is: turn on your computer and order Sylveco lipstick with scrub effect;)

Sylveco - it's a Polish company known from natural cosmetics. My first choice was this lipstick for 11,50 PLN, but of course yopu can buy it cheaper;)

This is a typical lipstick with a nice cookie-almond smell. The texture is also nice and all natural: brown sugar, bees wax, oils. No chemicals inside, bravo!

After applying we can feel sugar crystals. And be aware: you can become addicted;) The only bad thing for me is: when you skip it, your lips aren't soft for long:/


I bought also a face scrub. More info soon:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy