środa, 8 czerwca 2016

Bezzapachowa kąpiel?!? To ma sens!/ Odourless bath?!? It makes sense!

Cześć:)

Czy wyobrażacie sobie kąpiel bez żadnego zapachu? Czy potrafilibyście się tak zrelaksować??? Bo ja chyba nie bardzo:/

Będąc w ciąży, zaczęłam bardziej świadomie dobierać sobie kosmetyki, żywność i... ciuchy, oczywiście;PPP Postanowiłam też być eko na tyle, na ile tylko będę mogła!
I tak w moje ręce wpadł szampon-żel Alterra. Tani i łatwo dostępny, naturalny produkt z Rossmanna. Kosztował ok. 6 zł i miałam zamiar zabrać go ze sobą do szpitala, tuż przed urodzeniem małej A. W ferworze walki oczywiście o nim zapomniałam i odnalazłam dopiero niedawno;)




Jest to bezzapachowy kosmetyk, idealny zwłaszcza dla skór bardzo delikatnych. Zawiera minimum składników mogących negatywnie wpływać na skórę.

Skład: Aqua, Lauryl Glucoside, Glycerin, Capryly/Capryl Glucoside, Alcohol, Xanthan Gum, Sucrose Laurate, Levulinic Acid, Glucose Glutamate.

Cena: 7,50 zł za 250 ml. 

Od siebie dodam, że zapach jednak jest;) Jest on dość delikatny, ale specyficzny. Jak dla mnie czuć go kwasem mlekowym;) Albo trochę glukozą (?). Takie jest przynajmniej moje odczucie. Dalej, konsystencja - lejąca, raczej rzadka. Butelka: bardzo wygodna, pod koniec można ją postawić do góry nogami;) No i działanie: nie pomógł, ani nie zaszkodził, przynajmniej;) Na szczęście nie mam problemów ze skórą i w kwestii produktów do mycia, w zasadzie nie mam żadnych specjalnych wymagań. Znając życie, pewnie kupię go ponownie;) Ahaaa, no i do włosów, moim zdaniem się nie nadaje:( No, chyba, że jakoś tak awaryjnie, na wyjeździe.

A Wy? Znacie ten żel? Albo inne naturalne kosmetyki z Alterry?


Hi:)

Can you imagine an odourless bubble bath? Are you gonna be relaxed? For me, not:/

When I was pregnant, I took a very special care: what to buy, what to eat, which cosmetics will be better for me and a child? And I bought this shower gel and shampoo All in one from Alterra. This is a natural product for about 6 PLN. I wanted to take it with my to the hospital, but I forgot, of course;)

It's natural and odourless cosmetic for sensitive skin with minimum ingredients (Aqua, Lauryl Glucoside, Glycerin, Capryly/Capryl Glucoside, Alcohol, Xanthan Gum, Sucrose Laurate, Levulinic Acid, Glucose Glutamate).

Price: 7,50 PLN for 250 ml.

In my opinion there is a smell;) Very delicate, something like actic acid or glucose (?) The texture is very liquid. Bottle: useful. We can turn it upside down at the end;) And it's good for my normal skin. For sure I'll buy it in a future. Oh, it's not so good as a shampoo, maybe from time to time...

Do you know this gel? Or any other alterra products???



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy