poniedziałek, 6 czerwca 2016

Foltene Pharma ratunkiem dla pazurów pohybrydowych/ My Foltene Pharma rescue nails therapy

Hej:)

Już jakiś czas temu odbudowałam swoje paznokcie po nieudanej próbie hybrydowej;) jestem jakimś ciężkim paznokciowym przypadkiem... Inna rzecz, że po ciąży moje włosy i pazury przeżywały przez pewien czas okres buntu:/ I o ile paznokcie wróciły do swojej kondycji, to włosy ciągle toczą ze mną wojnę:( Próbuje im się podchlebić wszelkimi możliwymi olejami i odżywkami, ale one są kapryśne - jak ja;) Ale dziś chcę wam pokazać moją nocną kurację Foltene:)







Na zdjęciu poniżej info od Producenta. Zapowiada się nieźle, prawda?






Odżywka jest zapakowana jak błyszczyk. Buteleczka i miękki, gąbczasty aplikator na sztyfcie.  Bardzo lubiłam go aplikować. Produkt się nie marnował, aplikator nabierał optymalną ilość odżywki. Konsystencja jest zupełnie ciekła. Bardzo szybko się wchłania i nie zostawia tłustej ani lepkiej warstwy. Dlatego można ją nakładać
o dowolnej porze dnia.
Ja jednak preferowałam aplikację nocną;) Wtedy przynajmniej nic nie zmusza mnie do zmywania produktów pielęgnacyjnych. Zapach jest raczej niewyczuwalny, neutralny.






Po około miesiącu stosowania, zauważyłam znaczną poprawę kondycji moich paznokci. Co prawda na początku po obcięciu ich na zero, nie używałam żadnych lakierów, nawet bezbarwnych. I to w połączeniu z dużą dawką odżywki przyniosło upragniony efekt. Moje paznokcie nie rozdwajają się, rosną dość szybko i nie straszny im nawet lakier;)

Odżywkę Foltene Pharma śmiało polecam za działanie i przyjemną, nie kłopotliwą aplikację. Efekt jest wart ceny. Koszt tej kuracji to ok. 58 zł. Szukajcie jej
w aptekach, także tych internetowych.






Hey:)

I've got some nail problems, especially after my gel manicure. It wasn't the best solution for me. My hair and nails are problematic after the labour. I'm still fighting for or with them... Last months I used to apply Foltene Pharma treatment and...

I'm really impressed!It's full of magical ingredients and vitamins and extracts. All you have to is apply it on the  nails and cuticles to get an optimum effect. This treatment looks like a lipgloss. A plastic bottle and a little sponge are the best solution. I really liked it and its smell and texture - liquid and not sticky. I applied it evenings.

After one month I saw the difference. First step: I cut them, then no nail polish and Foltene Pharma treatment. You've got my recommendation. Price: 58 PLN, available in pharmacies even on-line.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy