środa, 27 lipca 2016

Malinowa kąpiel z Naturalium i Drogeriami Marysieńka

Cześć:)

Latem lubię zmieniać pielęgnację na lżejszą i bardziej owocową. Smakowicie chłodne prysznice i lekkie mleczka do ciała pozwalają łagodniej znieść upał
w mieście. Pozwalają też na orzeźwienie i opcję deserową bez grama kalorii;)))

Dziś pokażę Wam moje malinowe love:)





Naturalium to kosmetyki, które zawierają wszystko, co najlepsze w naturze. Mój wybór padł na świeży i przyjemny zapach malin. Kto ich nie uwielbia?!? Dla mnie to kwintesencja lata na wsi. To pachnące ciepłym wiatrem wspomnienia z czasów dzieciństwa, kiedy nic nie mieliśmy a ze wszystkiego się cieszyliśmy:) Proste smaki, proste rozrywki na świeżym powietrzu i spotkania w realu;))) Tego mi brakuje.
No i jeszcze hasła: Nudzi mi się... Przeczytałam już pół biblioteki... Ile dałabym za taki nudny dzień:):):)

Naturalny żel pod prysznic o zapachu malin przypomina mi tamte beztroskie dni
a przy okazji doskonale oczyszcza skórę, dostarcza jej witamin, dodaje gładkości i nie przesusza jej. Odżywczy ekstrakt z malin, pełen witamin i minerałów, poprawia elastyczność i koloryt skóry.
Lekki, owocowy zapach zapewnia optymizm i dobry humor, jest w stanie zmienić szare dni i zapewnić niesamowite uczucie pozytywnych wibracji

Wiele produktów do pielęgnacji ciała ma zapach owoców, ale tylko produkty Naturalium pachną naturalnie. W dodatku kosztują niewiele. Hiszpańska firma Naturalium stara się jak najbardziej zbliżyć do natury. Produkty są czysto naturalne, nie zawierają parabenów, barwników, ftalanów i fenoksyetanolu – składników, które mogą podrażnić i wysuszyć skórę. Brawo Oni!!! To mój pierwszy słodki zestaw i na pewno nie ostatni;)

Duże pojemności i rozsądne ceny - lubię to!


















Oba produkty polecam nie tylko na lato. Mogą być super słodką i nie kaloryczną nagrodą po siłce;) A do wyboru mamy wiele opcji:) 


Wielki plus za wielkie opakowania i pompkę;) Oba kosmetyki bardzo wydajne
i lekkie zarazem. Stosowane w duecie uwalniają miły aromat, który nawet utrzymuje się na ciele. Zgłodniałyście już;)???

Kosmetyki Naturalium kupicie np. w sieci Drogerie Marysieńka:
http://www.drogeriemarysienka.pl/

Zapraszam do polubienia ich fan page'a na FB, żeby nie przegapić żadnej promocji: klik 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy