piątek, 19 sierpnia 2016

Jak odświeżyć spojrzenie o 6 rano? DermoFuture zna odpowiedź:)

Cześć:)

Powrót do pracy oznaczał dla mnie jedno: PORANNE WSTAWANIE BEZ OPCJI DRZEMKI W POŁUDNIE;))) I tego właśnie bałam się najbardziej. Bo nic tak przecież nie męczy jak ciągłe wstawanie z bobasem w nocy:/ Karmienie piersią to wielkie poświęcenie dla dziecka i wszyscy powinni być tego świadomi. Faktycznie - po powrocie do biurowego życia, potrzebowałam czegoś ekstra. czegoś, co pomoże mi rano wstać i co zniweluje widoczne efekty chronicznego niewyspania;) Niestety ani kawa ani mejkap nie pomogły;) Musiałam zadbać o siebie kompleksowo. Na początek postawiłam na chłodny kosmetyk pod oczy i w tym miesiącu postanowiłam testować Intensywnie wygładzający eliksir pod oczy. Brzmi magicznie???






Najważniejsze zadania:
  • REDUKUJE ZMARSZCZKI
  • LIFTINGUJE
  • UJĘDRNIA

Wyrównuje poziom nawilżenia skóry oraz zapobiega nadmiernej utracie wody. Niweluje sińce i przebarwienia pod oczami, wzmacnia naczynia krwionośne
i zwiększa elastyczność skóry. Cienie pod oczami natychmiast stają się mniej intensywne, a skóra wokół oczu widocznie bardziej rozświetlona. Składniki aktywne, takie jak ekstrakty z kawioru, silnie oddziałują na regenerację, odbudowę i powstrzymanie procesów starzenia się skóry wokół oczu. Ekstrakty z jedwabiu pobudzają produkcję kwasu hialuronowego, substancji naturalnie obecnej w organizmie, niezbędnej do tego, by skóra mogła pozostać zdrowa, sprężysta
i idealnie nawilżona.

Już po 28 dniach stosowania widoczność cieni pod oczami ma być wyraźnie zmniejszona, a linie, drobne zmarszczki i oznaki zmęczenia w okolicy oczu zredukowane.

Sposób użycia: Rano i wieczorem nanieść niewielką ilość preparatu w okolice oczu, wklepać eliksir, wykonując delikatny masaż.

Pojemność: 10 ml w charakterystycznej strzykawce:) Na szczęście bez opcji igła;)))




Eliksir jest dość wydajny, ponieważ ma raczej rzadką konsystencję i wystarczy zaaplikować go odrobinkę. Przy stosowaniu rano i wieczorem spokojnie wystarczy na miesiąc. Skóra na pewno jest lepiej napięta i wygładzona. Sińce niestety są chyba moją zmorą i bez warstwy korektora, nie mogę wyjść z domu. Nooo, chyba że jest to kwestia niewyspania... Ale na to raczej nie mogę już nic poradzić:///










Zdecydowanie polecam Wam ten kosmetyk, bo warto dbać o siebie kompleksowo
i nie pomijać żadnej partii naszego ciała:) Zdrowa dieta, mocny sen i dobrze dobrane kosmetyki plus codzienna dawka ruchu to gwarancja sukcesu i długiego życia;)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy