sobota, 12 sierpnia 2017

Eliksir do paznokci - czy to działa?

Cześć:)

Dziś przychodzę z lekko opóźnioną recenzją. Dlaczego? Zaraz się przekonacie. Ja sama musiałam się długo przekonywać... Z moimi paznokciami jest tak: rosną jak szalone, ale nadużywanie kolorowych emalii kompletnie im nie służy. I po takim lakierowym szaleństwie muszę im potem robić kilkutygodniowe kuracje wzmacniające. Nie maluję ich wtedy niczym. Łykam suplementy i wcieram masę olejków w płytkę i macierz paznokcia. 



Kiedy jakiś czas temu trafiłam na tą odżywkę, wiązałam z nią wielkie nadzieje, ale... Nie było nam po drodze na początku. Miałam nakładać po jednej warstwie przez cztery dni, zmywać całość i powtarzać rutynę od nowa... Hmmm, byłam cierpliwa
i systematyczna do czasu... Aż po raz pierwszy wszystkie paznokcie dosłownie mi się połamały... Wtedy byłam załamana i mój zapał trochę opadł. Ale chciałam być konsekwentna i dać szansę eliksirowi. Przecież jego nazwa tak wiele obiecuje... Procedura powtarzała się u mnie cztery razy!!! Nie wiedziałam co robić... Nie tak miało to wyglądać... Teraz po kilku miesiącach jest poprawa. Płytka jest wyrównana, utwardzona i ogólnie w lepszej kondycji. Mam nadzieję, że ta tendencja już się utrzyma na dłużej;) Bo łamiące się i porozdwajane paznokcie nie wyglądały dobrze nijak.





DermoFuture Eliksir do paznokci 7w1 9ml



Odżywia paznokcie mieszanką substancji aktywnych między naturą a nauką.


Eliksir 7 w 1 to kompletny program wzbogacony aktywnymi składnikami, by uczynić paznokcie mocniejszymi, gładszymi, bardziej błyszczącymi i zdrowymi.



Składniki

  • acetylo-metionina i Kreatin, kompleks peptydowy, który dodaje paznokciom naturalnej keratyny w celu ich wzmocnienia i zapobieżenia łamaniu.
  • Heksanal*, aldehyd kapronowy, który utwardza paznokcie i poprawia ich kondycję.
  • Aminokwas działa energetyzująco, pobudza wzrost paznokci.
  • Witaminę E i Violet Extrat w celu nawilżenia paznokci. Ma również działanie antyoksydacyjne, chroni płytkę paznokcia.
  • Olej arganowy i olej z baobabu, które odżywiają paznokcie.
  • Nitrocelulozę, zwiększającą połysk warstwy odżywki.

* Heksanal – zewnętrzne testy wykonane na 20 ochotnikach po 4. tygodniu regularnego stosowania.



Rezultaty

  1. Siła: łamliwość paznokci zmniejsza się dzień po dniu.
  2. Utwardzanie: natychmiast pogrubia paznokcie i utwardza je.
  3. Ochrona: zapewnia ochronę paznokci przed rozwarstwieniem i łamaniem.
  4. Wygładzanie: natychmiast wypełnia bruzdy na paznokciach i wygładza je.
  5. Nawilżanie: przywraca naturalną wilgotność paznokci, aby utrzymać je
    w dobrej kondycji.
  6. Odżywianie: w efekcie działania olejów.
  7. Nabłyszczanie: maksymalizuje naturalny połysk paznokci.






Sama odżywka wyglądała ładnie na płytce, prosto, schludnie, idealnie zastępowała lakier. Mimo zachęt producenta do stosowania tego jako bazę, nie odważyłam się podczas kuracji używać lakierów kolorowych. Inny problem u mnie to fakt, iż eliksir zrobił się za gęsty w połowie butelki:/ Być może to kwestia warunków, w których go przechowywałam. Podróżował ze mną na rowerze, w torebce i mieszkał w pracy na biurku;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate

Obserwatorzy