sobota, 14 marca 2015

Buble do ust/ Lip care trashes

Hej:)

dziś przedstawię Wam kilka bubli do pielęgnacji ust. To jest oczywiście tylko moja opinia i moje subiektywne odczucia, być może po prostu zbyt dużo wymagam:/ Jednak, żaden w wymienionych produktów się
u mnie nie sprawdził. Nie kupię ich więcej. Zużyłam je w zasadzie do stóp. I o dziwo tu niektóre się przydały;)))

Zaczynamy:)


Hey:)

today I'll show you few lip care trashes. Of course, this is only my opinion, maybe I'm just too demanding:/ But I can not recommend any of them. I won't buy it anymore. For me it was good for feet only:/

Let's gettin' started...


Oto buble w całej okazałości:)/ There you go my trash-list:)
 

Produkt prawie w 100 % naturalny, jednak intensywny zapach kamfory uniemożliwia stosowanie. Idealny na rozgrzanie chłodnych stóp! Więcej tutaj: http://dobrakarmaiwony.blogspot.com/2014/12/projekt-denko-10-pan-project.html/ Almost 100 % natural product, but camphor smell is for me intoreable. It's perfect for cold feet! More info: http://dobrakarmaiwony.blogspot.com/2014/12/projekt-denko-10-pan-project.html


Fascynacja tymi produktami jest dla mnie niezrozumiała. Cena nijak ma się do ich jakości. Masełko do ust za 25 zł nie robi absolutnie nic. Tylko pachnie, i to z opakowania, bo na ustach raczej przeszkadza. Nie nawilża, nie wygładza, a smak i zapach są ewidentnie sztuczne i raczej zjełczałe:/// I don't get it. Why people love these products? Have you seen their prices??? For me this lip butter for 25 PLN doesn't work at all! It's all about the smell, but on my lips it's more plastic and sour:/



Jak wyżej. Plus jakiś dziwny aromat proszku do prania:/ Nie polecam./ Just like above. Plus strange smell of washing powder. No recommendation.


Tłuścioch, który nie działa. Nie polecam./ Fatty cream, doesn't work. No recommendation.


Coś a la Carmex, ale bardziej śmierdzi i nie działa:/ Something a la Carmex, but the smell is even worse and it doesn't work:/


Tutaj podoba mi się tylko zapach: subtelny, kwiatowy, w miarę przyjemny. Niestety wazelina ma zbyt słabe działanie, zwłaszcza zimą:/ I like this smell: delicate, floral, quite nice. But vaseline isn't enough for me, especially in the winter:/


Kolejny produkt, który nie działa i ma mocno podejrzany skład. Więcej info: http://dobrakarmaiwony.blogspot.com/2015/01/roza-bugarii-czyli-gdzie-to-sonce-rose.html / Next unnecessary product plus suspicious ingredients. More info: http://dobrakarmaiwony.blogspot.com/2015/01/roza-bugarii-czyli-gdzie-to-sonce-rose.html



Tą pomadkę pamiętam jeszcze z dzieciństwa. Kupiłam z sentymentu. Jednak było, minęło. Nie działa, pachnie sztucznie, zostawia jakiś dziwny błysk na ustach. Nie dla mnie./ I still remember this lipstick from my childhood. I bought it only because;) Doesn't work, the smell is really plastic and I hate this shiny lips effect. Not for me.


Na moje nieszczęście, znalazłam jeszcze jedną malinkę w którejś torebce. Więcej tutaj: http://dobrakarmaiwony.blogspot.com/2014/12/projekt-denko-10-pan-project.html / Unfortunately I found another one raspberry. More info: http://dobrakarmaiwony.blogspot.com/2014/12/projekt-denko-10-pan-project.html


Do tej pory uwielbiałam produkty Palmer's. Jednak jakiś czas temu dowiedziałam się o składach kosmetyków dla kobiet w ciąży i jakoś mi przeszło. Zupełnie nie rozumiem, jak firma specjalizująca się w pielęgnacji dla kobiet w ciąży, może im  jednocześnie robić coś takiego... poczytajcie, zobaczycie... Ten sztyft ma zbyt słabe działanie nawilżające, poza tym efekt mrowienia ust jest zbyt mocno niepokojący i po prostu nieprzyjemny:/ I loved Palmer's products. But I discovered their ingredients in pregnancy special creams. For me it's a scandal to produce such cosmetics with all this poison inside! Read more about it and you will see... This lipstick isn't enough for me and the tingling effect is just unpleasant:/


Nie pachnie, nie nawilża, nie robi nic:/ Nie polecam./ No aroma, no moisturising effect, just nothing. No recommendation.






A Wy macie jakieś buble na sumieniu? Czy może jest coś godnego polecenia???
Do you have your own trash-list? Or there is something good???

2 komentarze:

  1. TBS to ma ogólnie słabe kosmetyki Yves Rocher średnie ale te do ust to totalne pomyłka ...

    OdpowiedzUsuń

Translate

Obserwatorzy